برندینگ یا برندسازی چیست؟

پروسه ساخت یک نام منحصر بفرد و فرآیند ایجاد یک تصویر ذهنی ماندگار در مشتریان و مصرف کنندگان محصولات و یا خدمات از طریق تثبیت هویت نام تجاری با کمپین های تبلیغاتی و استراتژی های بازاریابی را برندسازی میگویند. البته برندینگ تعابیر متفاوت و روش های مختلفی را دنبال میکند و نمیتوان در چند جمله تعریف برندینگ را کامل نمود اما اینکه یک بازار مرتبط را شناسایی کنید و با درنظر گرفتن برنامه مناسب بازاریابی به تعداد بیشتری از مخاطبان دسترسی داشته باشید کمک شایانی به برندسازی شما میکند. همچنین شناخت مصرف کنندگان و نوع کیفیت مورد نظر سرعت یرندسازی شما را تسریع میکند.

اینکه شما بتوانید از برند خود المان هایی را شناسایی کنید و در راستای افزایش اعتبار و حفظ ارزش آن تلاش کنید یک روند مثبت و رو به رشد برای تجارت شما محسوب می شود. رنگ، کیفیت، برخورد پرسنل فروش، خدمات پس از فروش و خیلی از مسایلی که درکنار شماره تماس و وبسایت مناسب جهت ساده سازی دسترسی مشتریان انجام میدهید برای تثبیت در ذهن مخاطبان مفید است.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *